Menu

wtorek, 25 kwietnia 2017

Powrót do blogowania :)

Cześć! Jak się macie?

Po dosyć długiej przerwie postanowiłam powrócić do blogowania. Wracam do Was z dużą liczbą nowych pomysłów.

Chcę także wprowadzić kilka małych zmian na blogu i poinformować was o "nowościach", które pojawią się na blogu :

  • Postanowiłam, że tego bloga nie będę jakoś specjalnie "ukierunkowywać" tzn. pisać jedynie na jakiś temat. Uważam, że łatwiej jest pisać na bieżąco o rzeczach, na które ma się ochotę. Jeżeli ktoś jest zainteresowany takim "ukierunkowanym" blogiem, to zapraszam na mój drugi blog. 
  
  • Od teraz postaram się regularnie pisać i wstawiać 1-2 posty tygodniowo. Niedawno napisałam egzaminy gimnazjalne, więc będę miała więcej czasu.

  • Inaczej będę podpisywała się pod postami, a mianowicie ~Monika.

  • Będą także pojawiać się posty typu różne stylizacje, "get the look" itp.

  • Następną nowością będą różne nagrania, np. z konkursów (śpiew), układy choreograficzne, gra na instrumentach czy jakieś vblogi z jakiś wydarzeń / wycieczek.

  • Pojawią się także posty typu "Q&A" - czyli pytania, które mi zadajecie i które będziecie mogli mi zadawać pod postem informującym o Q&A.

  • Ankiety - ok. 2 razy na miesiąc, każda po 1-2 tyg.

  • W zakładce "o mnie" pojawią się nowe informacje, tj. media społecznościowe (Facebook, Instagram).

  • Zmieni się wygląd bloga, układ postów, czcionka itp. 

  • Pojawi się rozwijane menu.


Chciałabym, aby mój blog miał większy "zasięg" niż dotychczas, więc jeżeli mój blog Wam się spodoba nie zapomnijcie polecać go znajomym :)

To tyle na dziś :) Mam nadzieję, że będziecie zaglądać na mojego bloga częściej. Zachęcam Was również do dodawania komentarzy, swoich sugestii, porad, postów, które chcielibyście zobaczyć na moim blogu itp.

Pozdrawiam
~Monika

2 komentarze:

  1. Jak to mawiają... Jazda jazdunia! xD Nie mogę się doczekać nowych wpisów :>

    OdpowiedzUsuń